Koh Tao ( stout) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Ron Knaap - WaarBenJij.nu Koh Tao ( stout) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Ron Knaap - WaarBenJij.nu

Koh Tao ( stout)

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

23 Januari 2013 | Thailand, Koh Tao

Na 6/7 lange uren en een kapotte bus (moesten naar een andere bus op de snelweg want de bus hield er mee op onderweg) kwamen me dan toch echt aan bij de haven om naar Koh Tao te varen met een Catamaran. 

Nou ik kon wel janken toen we begonnen me varen op zee!! Zie het voor je: Zittend op een stoel in een ruimte zonder frisse lucht en dan paar meter omhoog, paar meter naar beneden, Op en Neer, Op en neer, links naar rechts, bam een golf, op en neer, enzovoort! Bijna twee uur lang ging de boot alle kanten op..... Pfff eerste 20 minuten dacht ik dat ik dood ging en zelfs de kotszakjes werden uitgedeeld. 

Na 20 minuten kwam ik gelukkig wel een beetje tot rust door m'n Ipod: 'Music saved my life' (en heb zelfs alles binnengehouden!!). Ben in tijden niet zo blij geweest toen ik aankwam op het eiland Koh Tao en de boot mocht verlaten (afrennen). 

Daar stonden ze hoor: de twee beppies (Mark en Marijn), Yvonne, Sjaan (Jeanette) en Ferry (de oom van Marijn, die permanent op het eiland woont) zwaaiend op de kade. Hup die betonnen-tas op m'n rug en achterop de brummer naar het hotel. Ik sliep bij Mark en Marijn op de kamer en die hadden een kamer...... Ow ow wat mooi!! Sws met het beste uitzicht over het eiland / de zee en er was zelfs een jacuzzi!  

Hierna snel m'n eigen brummer gehuurd om lekker te kunnen hobbelen over al die 'gate en kuile'' hier. Wel behoorlijk wat mensen met grote schaafwonden gezien dus ik tufte lekker rond als een homo ipv rond te scheuren. Het grappige is dat je bijna alleen maar brommers ziet hier, iedereen tuft hier voorbij, zelfs taxibrummers.

Hierna terug naar het hotel en hup zwembroekje aan en tuffend naar het zwembad met erachter de zee. Nou ik wist niet hoe snel ik die zee in moest rennen, want 1 het was bloedheet en 2 ik was nog niet de zee in geweest sinds ik hier ben!! Het water heerlijk warm, echt een genietmomentje en direct (waar familie Van der Knaap bekend om staat) een hele fotoreportage erachteraan :p 

's Avonds nog even heerlijk in de jaquzzi en daarna omkleden om heerlijk te gaan eten met z'n alle bij (hoe kan het ook anders in Thailand) een Italiaan!

Hierna nog even lekker aan het strand (zittend op de grond) drankjes bij een tentje gedaan en even een klein dansje op een strandfeestje. De muziek was wel erg top40 maar was wel leuk!! Ook waren er nog mensen die met een brandend korf-ding aan een touw gingen zwaaien en een vuurdansje gingen maken en dat was echt zo mooi!! Net vuurwerk maar dan in een rondje :) het niveau leuke gozers was 10+ (bruin, gespierd, tattoos, hempjes..... ) Precies leuk!

De volgende dag weer heerlijk in de zon gelegen, soms even afkoelen in de zee of het zwembad en nog een beetje rondgetoerd over het eiland. Tussen de middag lekker lunchen met de club in een tentje op palen boven zee, maar eerst even slippertjes uit want voordat je ergens naar binnen gaat hier ALTIJD even schoenen/ slippers uit (je wordt dan vaak verwelkomt door een tapijt van slippers bij de deur). En natuurlijk nog even  in de hangmat gelegen (alles voor de foto!!).

's Avonds naar de travestieten/ Ladyboy show. Dit was echt geweldig!! De acceptatie hier van ladyboys of homo's kan Nederland nog echt wat van leren. Ladyboys zie je hier overal, gewoon achter de kassa bij een supermarkt of waar dan ook en niemand vindt t raar. 

De show was dus erg leuk en er waren nog 2 vrienden van Mark en Marijn bijgekomen (Lautjelala en Dave, 2 halve Indo's en helemaal gek!!). Na de show nog 1 biertje aan de bar in die tent, want Marijn was natuurlijk weer bevriend met de Ladyboys :P Trouwens nog nooit zo veel blote tieten gezien in zo een korte tijd, want ze laten maar wat graag hun tieten zien, ze zijn er helemaal trots (blije ladyboy meiden met echte neptietjes). 

En oeps ik ben stout geweest!! En nee ik ben niet Bennie Stout ;-) 
Na de show gingen we met z'n alle nog even naar de 'Why Not'. Laura en Dave zaten daar vaker en gingen daar wel eens wat roken... Nou hè Why Not?? Dus nam per ongeluk een trekje-(s).... (sorry mam en nee zal t nooit meer doen en zeker niet in Azië!). In die tent zat toch een vrouw nou pfffff daar werd je toch moe van! Een Australische mijnwerktster met allemaal gouden ringen en een onwijze Schapenlach. En ze hing maar om de nek van Laura en heel die tent lach in een scheur als ze weer ging mekkeren hahah, maar op een gegeven moment konden we t niet meer. Marijn vroeg nog of t dr echte lach was (onbegrijpelijk maar ze was lichtelijk beledigd) en daarna brumden we terug naar t hotel. 

Volgende dag heerlijk rustig aan gedaan, 's avonds heerlijk gegeten en daarna Laura en Dave uitzwaaien die vertrokken op de nachtboot (slaapboot waar je serieus lepeltje lepeltje licht met je buurman/ vrouw.... Misschien moet ik dat ook maar doen en dan hopen op een binkie naast me:p 
Nog even cocktails aan het strand en de volgende dag ging de hele club er alweer ervandoor ..... naar  Nederland :( erg jammer!! nog even Sjaan zwaaien en daarna met Ome Ferry mee want de komende dagen mag ik bij hem blijven logeren!! Super aardig! 

Nou zit ik dus nu m'n verhaaltje te typen lekker op balkon met uitzicht over zee in de zon..... Je denkt 'wat kan daar niet heerlijker aan?' 
Komt dus net Ferry aangelopen en zegt even: 'moet je naast je kijken!'
AAAAAAAAAAA een slang van een meter ofzo naast me pffffff meen je dit?! 
Zit ik net weer ontspannen komt Ferry aanlopen met een Gekko die hij heeft gevangen en hij laat even de Gekko z'n tanden zien... Gaaaaatie?! 

Boa Constrictors, kevers, bijtende schorpioenen.... Nou ik lust ze rauw (liever gefrituurd)!! Dus kom maar op :p 


  • 23 Januari 2013 - 16:45

    Kelly:

    Geweldig!!

  • 26 Januari 2013 - 09:14

    Nelles:

    Weer een heerlijk avontuur. En ...oké....ik doe. Net of ik sommige dingen niet lees ..haha.. X

  • 26 Januari 2013 - 14:26

    Rob:

    Hoi Ronnie,
    Zo te lezen maak je heel wat bijzondere belevenissen mee!
    Geniet ervan..
    Groetjes,
    Rob

  • 27 Januari 2013 - 22:41

    Daisy Van Der Knaap:

    wowww ron wat een verhalen weer.... word echt niet jaloers hoor hier op de bank gaaatiieeee!!!! maar ben heel blij dat je het naar je zin heb... dus geniet maar lekker en probeer zo veeeel mogelijk te zien... en dan weer veilig bij je zusje graag thuis komen :) xx

  • 10 Februari 2013 - 20:32

    Lautje Lala:

    Super he die catamaran... bah!! herkenbaar *_*
    En oom Ferry geen slang zei je..??
    lieveurd je bedoel lautje & Mike hahahaaa

    x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 682
Totaal aantal bezoekers 16750

Voorgaande reizen:

03 December 2015 - 12 December 2015

Sri Lanka Surprise

27 April 2015 - 11 Mei 2015

Japanese holiday

11 April 2014 - 29 April 2014

Our American Dream

16 Januari 2012 - 18 Maart 2013

Zuidoost Azië

Landen bezocht: